Helpcentrum

< Terug naar overzicht

Gegevens wijzigen

Emailadres wijzigen
Het wijzigen van je emailadres kan door te mailen naar: memberships@kwo.nl geef aan wat je oude emailadres is en naar welk nieuwe emailadres je hem wil wijzigen.

Wachtwoord veranderen
Je wachtwoord kan je veranderen in je account bij profiel(op dit moment alleen via webbrowser en niet in de app). Klik op ‘wachtwoord wijzigen’ en vul je nieuwe wachtwoord in. Als je je wachtwoord bent vergeten kan je op de inlogpagina een nieuw wachtwoord aanvragen, we sturen je dan een email om het te veranderen.

Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer
Wil je je rekeningnummer aanpassen dan kan dat gemakkelijk door in een webbrowser in te loggen op de KWO Community. In je account klik je vervolgens op “Membership” en daar vind je de button “Membership betaling”.

Klik op deze “Membership betaling” button en de beveiligde omgeving van onze betaalprovider Chargebee wordt geopend. Hier kies je voor “Betaalmethode” en dan kun je vervolgens je nieuwe rekening koppelen. Bij het kiezen van een aantal betaalmethode wordt gevraagd om een verificatiebetaling van €1,- te doen. Deze wordt binnen 5 werkdagen automatisch naar je teruggeboekt.

Let op: het is mogelijk meerdere betaalmethoden aan je account te koppelen. Kies zelf welke (primaire) methode/rekeningnummer je wilt gebruiken voor jouw Membership incasso.

Kom je er niet uit? Stuur dan een mailtje naar member@kwo.nl. We helpen je graag.

1